Zprávy

Kitsunebi (Fox Fire)

Kitsunebi (Fox Fire)


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.


Fox News údajně propustil nejméně 16 zaměstnanců. Patří mezi ně politický redaktor Chris Stirewalt, který bránil volební volání do Arizony, které Trumpa rozhněvalo.

Fox News propustila svého politického redaktora Chrise Stirewalta a více než tucet dalších zaměstnanců v tom, co zasvěcení popsali jako „krvavou lázeň“, informoval v úterý list The Daily Beast.

Mediální gigant propustil nejméně 16 digitálních redaktorů, včetně vedoucích redaktorů a lidí, kteří byli ve společnosti více než deset let, informoval list The Daily Beast s odvoláním na tucet současných i bývalých zaměstnanců Fox News.

Zástupce Fox řekl Insideru, že propouštění bylo součástí probíhající restrukturalizace.

Stirewalt, který byl propuštěn v úterý večer, se stal kontroverzní postavou mezi fanoušky sítě poté, co obhájil její ranou prognózu, že Joe Biden vyhraje Arizonu na základě analýzy rozhodovacího stolu Fox News.

Prezidenta Donalda Trumpa výzva Arizony rozhněvala a jeho představitelé zoufale naléhali na Foxe, aby ji odvolal.

Stirewalt odmítl zvrátit svou podporu hovoru, a to navzdory kritice ostatních Fox hostitelů. Rovněž sklonil nos nad Trumpovými tvrzeními o volebních podvodech.

Fox News řekl Insider: „Když uzavíráme volební cyklus 2020, Fox News Digital upravila svou obchodní a reportovací strukturu tak, aby splňovala požadavky této nové éry. Jsme přesvědčeni, že tyto změny zajistí, že platforma bude i nadále poskytovat průlomové reportování a bystrou analýzu. obklopující hlavní problémy, jak ve státě, tak v zahraničí. “

Zasvěcenci ale deníku The Daily Beast řekli, že rozhodnutí bylo pravděpodobně politicky motivované, protože síť, kterou vlastní mediální magnát Rupert Murdoch, se pohybuje od zpravodajství směrem k více pravicovým názorovým segmentům.

„Existuje společná snaha zbavit se skutečných novinářů,“ řekl publikaci jeden bývalý zaměstnanec. „Propustili schopné lidi, kteří byli skutečnými novináři, a ne slepými následovníky.“

Po Foxově hovoru z Arizony diváci řekli, že opustí síť pro ty, kteří jsou napravo, jako Newsmax a One America News. Výzva mohla přispět k propadu hodnocení Foxu: Sledovanost se od voleb propadla zhruba o 20%, informoval Forbes.

A v týdnu po obléhání Kapitolu 6. ledna získala Fox News poprvé od roku 2000 nižší hodnocení než CNN i MSNBC.

Další zaměstnanci, kteří hovořili s The Daily Beast, navrhli, aby propouštění řídil Porter Berry, šéfredaktor digitální sítě.

„To všechno je Porter. Ideologická čistka i očištění lidí, kterým byl ohrožen,“ řekl deníku The Daily Beast bývalý zaměstnanec Fox News.

„Porter je nepohodlný a vůči zkušeným redaktorům je podezřelý,“ dodal zasvěcený. „Cítí se nešikovní, protože jeho pozadí je zcela v televizi.“

Fox News tato obvinění odmítla.

„Od převzetí Fox News Digital v roce 2018 Porter Berry nejen inovoval platformu, ale zahájil mimořádný růst tím, že kultivoval jedno z nejvíce angažovaných a nejvěrnějších publik ve zprávách,“ řekl zástupce Insider. „Jsme neuvěřitelně hrdí na jeho úspěchy a těšíme se na další úspěch díky jeho bezkonkurenční digitální strategii.“

Několik zaměstnanců označilo propouštění pro The Daily Beast jako „očištění“. Jeden bývalý zaměstnanec řekl, že jsou „v podstatě posledním hřebíčkem do rakve pro digitální žurnalistiku ve Foxu“.

Odchází také Bill Sammon, vedoucí redaktor sítě ve Washingtonu, DC, ačkoli řekl, že je to proto, že odchází do důchodu.

V úterý se proti síti vyjádřil bývalý hostitel Fox News Shepard Smith a její zpravodajství označil za „škodlivé pro společnost“.


Dva z největších požárů v historii Kalifornie spálily tisíce akrů

Úder blesku byl považován za příčinu několika požárů v Kalifornii

Posádky bojují s několika požáry v severní Kalifornii, o nichž se předpokládá, že byly způsobeny údery blesku.

Po celém státě v současné době zuří dva z 10 největších požárů v historii Kalifornie.

Světelný komplex SCU spálil k 17:00 229 968 akrů. PT, což z něj činí sedmý největší požár v historii Kalifornie. LNU Lightning Complex zničil 219 067 akrů k 17:49 hod. PT, což z něj činí 10. největší.

Více než 560 požárů dosud zapálilo 771 000 akrů. Mnoho z nich je malých, ale více než dvě desítky jsou velké. Téměř 12 000 hasičů pracuje na udržení požárů pod kontrolou.

K dispozici je také 24 leteckých tankerů, 88 helikoptér a více než 1 000 hasičských vozidel.

84letý Bill Nichols pracuje na záchraně svého domova, protože požáry LNU Lightning Complex protrhnou 19. srpna Vacaville v Kalifornii. Nichols žije v domě 77 let. (AP Photo/Noah Berger)

Požáry si vyžádaly nejméně šest životů a vyhnaly desítky tisíc ze svých domovů. Státní hasiči uvedli, že zemřeli čtyři civilisté, dále pracovník Pacific Gas & amp Electric a pilot helikoptéry.

Podle Daniela Berlanta, zástupce zástupce ředitele pro Cal Fire, dorazily posádky ze sousedních států, včetně Oregonu, Idaho a Arizony, aby pomohly toto šíření kontrolovat.

Při pohledu na fotografii s dlouhou expozicí žhnou žhavé uhlíky podél svahu, protože 18. srpna se protrhávají ohně LNU Lightning Complex ohněm v neregistrovaném okrese Napa v Kalifornii (AP Photo/Noah Berger)

Mnoho požárů zažehly blesky.

"Koncentrace ohně, výzva, které ve státě čelíme, nyní nepřiměřeně zasahuje severní Kalifornii. A to proto, že se blíží 12 000 úderům blesku, které jsme zažili během 72 hodin," uvedl guvernér Kalifornie Gavin Newsom ( D) řekl pátek.


'Fox & amp Friends Weekend ' co-host Jedediah Bila opouští síť

Společnosti Fox News a „Fox & amp Friends Weekend“ Jedediah Bila se rozcházejí, potvrdila síť v pátek.

"S Jedediah Bila jsme se vzájemně a přátelsky rozešli a přejeme jí všechno nejlepší," řekl mluvčí Fox News v prohlášení sdíleném s People. "Nový co-hostitel Fox & amp Friends Weekend bude brzy jmenován."

"Chtěl bych poděkovat reportérům, kotvám, přispěvatelům a producentům Fox News, kteří s těmito posledními dvěma roky měli naprostou radost pracovat," twitoval v pátek odpoledne Bila.

Bila spoluorganizovala „Fox & amp Friends Weekend“ s Peteem Hegsethem a Willem Cainem a původně začala jako přispěvatelka Fox News v roce 2013, podle životopisu Fox News.

Odešla společně hostit „The View“ společnosti ABC pro sezónu 2017–2018, ale v roce 2018 se připojila k Fox jako přispěvatel a poté byla v roce 2019 jmenována spoluhostitelem „Fox & amp Friends Weekend“.

Zatímco ve Foxu, Bila se stala známou tím, že vyjadřovala politické názory, které nesdílí některé další talenty v síti, otevřeně kritizovala bývalého prezidenta Trumpa a tweetovala na podporu rep. Liz Cheneyové Elizabeth (Liz) Lynn CheneyCheney: „Je nechutné a opovrženíhodné“ vidět, jak Gosar „lže“ o 6. lednu Stefanik GOP brání Trumpa tajné předvolání DOJ McCarthy tlačí zpět na Bidenovu kritiku GOP v NATO VÍCE (R-Wyo.) byla vyloučena z její vůdčí role v House GOP.

Ano, tak toto je naprosto nefér. Liz Cheney nemůže bez rozruchu (a vypuzení) říci jednoduchou pravdu, ale je toto šílenství nějak přijatelné? Lidé se musí začít ptát, co se děje. A hlasitě. https://t.co/I8x36FbvKa

V dubnu loňského roku Bila oznámila, že jí byl diagnostikován koronavirus. Zatímco její manžel byl také nakažen, jejich malý syn Hartley nebyl, řekla Bila.


Společnost Friedman Recycling má historii požárů

Zástupci hasičů z Phoenixu říkají, že na několik požárů na tomto dvoře reagovali roky.

V roce 2018 i 2011 vypukl požár na stejném místě v západním Phoenixu.

Existuje historie požárů na recyklačních dvorech společnosti Friedman v Arizoně a Novém Mexiku.

Posádky v roce 2018 bojovaly s požárem v místě společnosti Tucson a v roce 2020 v místě v Novém Mexiku vypukly dva požáry.

Mezitím zůstává dvůr Phoenix otevřený, protože hasiči plánují obrátit scénu společnosti.

Společnost Friedman Recycling má vlastní vodní kamion a její zaměstnanci uhasí zbývající hotspoty.


Tajná historie odchodu Kimberly Guilfoyle z Fox

Bývalý asistent společnosti Fox obvinil Kimberly Guilfoyleovou, která je nyní jednou z nejvyšších představitelek Trumpovy kampaně pro získávání finančních prostředků, ze sexuálního obtěžování a ze snahy získat její mlčení. Fotografie: Kevin Lamarque / Reuters

Jak prezident Donald Trump míří do voleb 2020, čelí skličujícímu genderovému rozdílu: podle nedávného Washingtonu Pošta/Průzkum ABC News, on sleduje Joea Bidena o třicet procentních bodů mezi voličkami. V rámci své kampaně dělá Trump vše, co je v jeho silách, aby předvedl ženské hvězdy v Republikánské straně, od nominace Amy Coney Barrettové na Nejvyšší soud až po jmenování Kimberly Guilfoyle, bývalé hostitelky Fox News a právního analytika, finančního křesla jeho kampaně. Guilfoyle však nemusí být ideální vyslanec. V listopadu 2018 zaslala mladá žena, která byla jednou z asistentek Guilfoyle ve Fox News, vedoucím společnosti důvěrný, čtyřicet dva stránkový návrh stížnosti, která obvinila Guilfoyle z opakovaného sexuálního obtěžování a požadovala finanční pomoc. Dokument, jehož výsledkem bylo mnohamilionové mimosoudní vyrovnání, vyvolává vážné otázky ohledně vhodnosti Guilfoyle jako charakterního svědka pro Trumpa, natož jako nejvyššího představitele kampaně.

V kampani 2020 Trump nevyzdvihl žádnou ženu jasněji než Guilfoyle. Na republikánském národním shromáždění dostala řečnickou přednášku. A letos na podzim Guilfoyle, přítelkyně Donalda Trumpa, mladšího, křižovala zemi jako náhradní Trump, o tom, co je označováno jako „Čtyři další turné“. Na nedávném shromáždění „Ženy pro Trumpa“ v Pensylvánii Guilfoyle tvrdil, že prezident vytváří „osmnáct set nových ženských podniků ve Spojených státech denně“, a pochválil Trumpa za podporu výběru školy, která, jak řekla, byla podporována „svobodnými matkami, jako jsem já“.

Guilfoyle tvrdí, že její rozhodnutí přejít od televizního zpravodajství k politické kampani bylo zcela dobrovolné. Fox News ji ve skutečnosti vytlačila v červenci 2018 - několik let před datem vypršení její smlouvy. V té době byla spoluhostitelkou politické chatové show „The Five“. Mediální zprávy naznačovaly, že byla obviněna z nevhodnosti na pracovišti, včetně vystavování oplzlých obrázků mužských genitálií kolegům, ale objevilo se několik dalších podrobností o špatném chování. Guilfoyle veřejně odmítl jakékoli provinění a loni to řekl právník, který ji zastupoval New Yorker že „jakýkoli návrh“, kterého se „dopustila pochybení ve Foxu, je zjevně nepravdivý“. Ale, jak jsem v té době informoval, krátce poté, co Guilfoyle opustila svou práci, Fox tajně zaplatila nezveřejněnou částku asistentovi, který již ve společnosti nepracuje. Nedávno mi dva dobře informované zdroje řekly, že Fox, aby se vyhnul soudnímu řízení, souhlasil, že ženě zaplatí až čtyři miliony dolarů.

Konkrétní obvinění proti Guilfoylovi zůstala do značné míry skryta. Na návrh stížnosti, který nebyl nikdy podán u soudu, se vztahuje dohoda o nezveřejnění. Bývalý asistent nebyl veřejně identifikován a z důvodu respektování práv údajných obětí sexuálního obtěžování, New Yorker ctí její důvěrnost. Sáhla po komentáři a řekla: „Přeji ti hodně štěstí. Ale nemám co říct. "

Žena byla najata v roce 2015, jen z vysoké školy, pracovat jako asistentka pro Guilfoyle a dalšího bývalého hostitele Foxe Erica Bollinga. Podle tuctu dobře informovaných zdrojů obeznámených s jejími stížnostmi asistentka tvrdila, že Guilfoyle, její přímý nadřízený, ji mimo jiné často vystavoval ponižujícímu, urážlivému a sexuálně nevhodnému chování, řekla, že často musela pracovat v Guilfoyle's Newyorský byt, zatímco hostitel Fox se zobrazoval nahý a byly mu ukázány fotografie genitálií mužů, s nimiž měl Guilfoyle sexuální vztahy. Návrh stížnosti také tvrdil, že Guilfoyle o svém sexuálním životě hovoří bez ustání a odporně, a při jedné příležitosti požadovala masáž bosých stehen jindy, řekla. Guilfoyle jí řekl, aby se podřídila požadavkům zaměstnance Foxe na sexuální služby, a povzbudila ji spát s bohatými a mocnými muži, požádal ji, aby kritizovala své nahé tělo, požadovala, aby s ní sdílela pokoj na služebních cestách, požadovala, aby přespala ve svém bytě, a vystavila se jí, takže se cítila hluboce nepříjemně.

Jakkoli vážná byla obvinění z návrhů stížnosti na sexuální obtěžování, stejně znepokojivé bylo to, co asistent popsal jako pokus o utajení Guilfoylem, jehož chování se mělo vyšetřovat týmem externích právníků. V červenci 2016 najala síť newyorskou advokátní kancelář Paul Weiss, aby vyšetřila sexuální zneužívání ve společnosti, která pod vedením Rogera Ailesa měla dlouhou historii zjevného obtěžování a diskriminace na základě pohlaví. Podle těch, kteří byli obeznámeni s návrhem stížnosti asistentky, během telefonátu 6. srpna 2017 tvrdila, že se Guilfoyle pokusil získat její mlčení a nabídl jí, že jí zařídí platbu, pokud souhlasí, že bude lhát právníkům Paul, Weiss o ní. zkušenosti. Údajná nabídka tichých peněz připomíná Trumpovy platby pornohvězdě Stormy Danielsové, aby zakryla jeho sexuální nevhodnost.

Do roku 2017 začali právníci Paul, Weiss vyšetřovat obvinění ze sexuálního zneužití na pracovišti zahrnující Erica Bollinga, s nímž Guilfoyle sdílel asistenta. Guilfoyle a Bolling si byli blízcí a bylo téměř nevyhnutelné, že pokud asistent obviní Bollinga ze sexuálního obtěžování - jak to ve skutečnosti udělala - Guilfoylovo chování bude příště podrobeno drobnému zkoumání. (Bolling, kterému Fox skončil v září 2017, odmítl komentovat, že popírá jakékoli provinění, a nyní je hostitelem Sinclair Broadcast Group.) Podle asistentky, když vyšetřování Bollinga nabralo na obrátkách, jí Guilfoyle řekl, že potřebovala vědět, co by asistentka řekla, kdyby se jí zeptali na sexuální obtěžování, a varovala ji, že pokud řekne špatně, může způsobit velké škody. Guilfoyle, řekla, jí řekl, že výměnou za prokázání toho, co Guilfoyle nazývá loajalitou, vypracuje platbu, která se o ni postará - možná, řekla, s prostředky od Bollinga. Asistent tvrdil, že Guilfoyle zmínil částky až milion dolarů a také další pobídky, včetně cesty soukromým letadlem do Říma, procenta budoucích poplatků za mluvení v budoucnosti a možnost reportovat naživo. Lidé blízcí Guilfoyle označili tvrzení asistentky za nepravdivé a řekli, že byli šokováni, že vyrobila takové falešné tvrzení. Ale dobře informovaný zdroj mi nezávisle potvrdil, že Guilfoyle diskutoval na téma shánění peněz.

Když asistent odmítl nabídku peněz, Guilfoyle varoval - způsobem, který asistentka považovala za ohrožující - že pokud bude mluvit upřímně s právníky, mohou být odhaleny některé aspekty asistentova soukromého života, o kterých Guilfoyle věděl. Ve skutečnosti, jak jsem o tomto příběhu informoval, mě kontaktovali spolupracovníci Guilfoyle, kteří mi poskytli osobní údaje o asistentce, evidentně v naději, že to poškodí její důvěryhodnost a přiměje mě to tuto zprávu nezveřejnit.

Guilfoyle odmítl rozhovor kvůli tomuto příběhu, ale vydal prohlášení: „Během své 30leté kariéry, kdy jsem pracoval pro okresní státní zastupitelství SF, okresní státní zastupitelství v LA, v médiích a politice, jsem se nikdy nezúčastnil žádného pochybení na pracovišti druh. Během své kariéry jsem sloužil jako mentor nesčetných žen, z nichž mnohé mám dodnes výjimečně blízko. “ Její právník John Singer řekl, že se nebude vyjadřovat.

Podle účtu bývalého asistenta odmítla to, co považovala za pokusy Guilfoyle o její vykoupení, a odmítla zatajovat důkazy nebo lhát. Místo toho řekla právnímu týmu Paula Weissovi, že ji Guilfoyle i Bolling sexuálně obtěžovali. Několik lidí, kterým se asistentka tehdy svěřila, říká, že vyjádřila obavu, že by se Guilfoyle mohla pomstít jejímu Guilfoylovi, který se chlubil jejími kontakty na vysoké úrovni uvnitř Foxovy právní kanceláře a její schopností ničit pověst nepřátel. Asistentovy obavy narostly natolik, že vyhledala právní pomoc. Mezitím její obvinění vyvolala měsíce vyšetřování chování Guilfoyle ze strany oddělení lidských zdrojů společnosti Fox a nakonec vyústila ve vyjednaný odchod Guilfoyle ze společnosti.

Tim Murtaugh, mluvčí Trumpovy kampaně, odmítl komentovat vhodnost Guilfoyle dohlížejícího na finance Trumpovy kampaně, vzhledem k obviněním z utišení peněz a obtěžování, které vůči ní vybíral její bývalý asistent. Murtaugh postoupil vyšetřování Guilfoylovu právníkovi.

Zprávu, že Guilfoyle neopustil Fox za dobrých podmínek, poprvé prolomila společnost HuffPost v roce 2018. Yashar Ali oznámil, že Fox Guilfoyle potichu vytlačil poté, co měsíční sonda jeho oddělení lidských zdrojů odhalila znepokojivá obvinění spolupracovníků. , včetně jejího asistenta, který dostal vyšetřování společnosti placené volno. Ali napsal, že Guilfoyle popřel jakékoli pochybení a bojoval, aby zůstal v síti. Její spojenci dokonce zahájili neúspěšný poslední pokus o záchranu její práce tím, že se obrátili na Ruperta Murdocha, výkonného předsedu 21st Century Fox, tehdejší mateřské společnosti zpravodajské sítě. Ale Murdocha, který v minulých desetiletích sledoval sexuální obtěžování na Fox News, jeho synové Lachlan a James - tehdy oba vedoucí pracovníci společnosti - přesvědčili, že takové pochybení už nelze tolerovat. Paule, Weiss byl povolán do úklidu. Zdroj obeznámený se situací mi řekl, že důvěrná prohlášení asistenta byla základem Foxova rozhodnutí rozejít se s Guilfoylem.

Michele Hirshman, partner společnosti Paul, Weiss, který dohlížel na vyšetřování ve společnosti Fox, nereagoval na mé žádosti o komentář. Washingtonský zmocněnec Gerson Zweifach, který působil jako generální poradce a právní poradce společnosti 21. století Fox pro vyšetřování sexuálního obtěžování, také odmítl komentovat a řekl: „Tady vám nemohu pomoci, a to ze všech důvodů, které byste mohli očekávat.“ Mluvčí společnosti Fox odmítl komentovat odchod Guilfoyle ze společnosti. Když byl mluvčí dotázán na zprávy naznačující, že Guilfoyle dostal zbývající částku za smlouvu v plné výši, odpověděl, že „nejsou přesní“.

Několik spolupracovníků Guilfoyle trvá na tom, že obviněním proti ní chybí důvěryhodnost. Alexandra Preate, manažerka pro styk s veřejností, která je dlouholetou přítelkyní Guilfoyle, mi řekla: „Tato zjevně falešná obvinění jsou urážkou čestného života, který vedla Kimberly, svobodná matka a průkopnická žena.“ Greta Van Susteren, bývalá kolegyně Guilfoyle’s ve Foxu, o ní řekla: „Znám ji už dvacet let a nikdy jsem neslyšela o jediné stížnosti na ni. To je zcela v rozporu s tím, co jsem viděl. “ Sergio Gor, náčelník štábu finančního výboru Trump Victory, který ji zná více než deset let, řekl: „Vždy má ostatní před sebou a je neomylně velkorysá a etická.“ Další obhájce Guilfoyle’s, který odmítl záznam zaznamenat, poznamenal, že asistentka poslala Guilfoylovi mnoho tryskavých poznámek, které jí děkovaly za její mentorství, a označil Guilfoyle jako téměř jako rodina. Asistentka také tweetovala chválu na její šéfy.

New Yorker, byl však schopen nezávisle potvrdit několik obvinění asistenta. Tvrzení, že byla povinna pracovat v bytě Guilfoyle, zatímco Guilfoyle byla sotva oblečená nebo nahá, bylo podloženo několika asistentovými důvěrníky, včetně očitého svědka, který si vzpomíná, že byl tím pohledem překvapen. "Bylo to provokativní způsobem, který ve vás vyvolal touhu uniknout této osobě," řekl mi očitý svědek.

Jeden současný a jeden bývalý zaměstnanec společnosti Fox potvrdil tvrzení asistentky, že Guilfoyle často sdílela oplzlé obrázky s tím, že jim ukázala i fotografie mužských genitálií - někteří z romantických partnerů, jiní z fanoušků. Další bývalý zaměstnanec popsal Guilfoyla, jak v kanceláři ukazuje pornografická videa. Guilfoylova grafická sexuální řeč natolik rozrušila kadeřníky a líčidla ve Foxu, že podali interní stížnost, což vyvolalo vyšetřování společnosti.

Bývalý kolega z Foxu, který byl přátelský s Guilfoylem, řekl: „Bylo to horší než hrubé - dostalo to ostatní ženy do Foxu do takové hrozné situace.“ Vysvětlila, že jako někdo na juniorské úrovni se bojí kritizovat Guilfoyle, který byl silnou hvězdou s vysoce postavenými přáteli v síti. Bývalá kolegyně zároveň nechtěla být spoluviníkem na chování, které považovala za hrubé, neprofesionální a právně problematické. "Vytvořilo to prostředí, které bylo škodlivé pro mladé ženy," řekl bývalý kolega.

Současná zaměstnankyně společnosti Fox, která se stýkala s Guilfoylem, hájila právo Guilfoyle pořizovat snímky, které chtěla, a sdílet je mimo práci se svými přáteli, ale tvrdila: „Tomu nemůžete vystavit asistenta.“ Důvěrník bývalé asistentky - který se také dobře zná s Guilfoylem - souhlasil a řekl o ní: „Opravdu ji prostřídali. Byla to oprávněná stížnost. Je to velmi milé dítě. Není to hanebný člověk. Bylo to nepřátelské pracoviště. “ Další bývalý kolega z Foxu, který pozoroval dynamiku mezi Guilfoylem a asistentem, řekl: „Byl to šílený a urážlivý vztah,“ dodal: „Spíše než jako mentorka byla potížista.“ A ještě jeden blízký pozorovatel, který stále pracuje ve společnosti Fox, mi řekl, že asistentka byla „jednou z nejhezčích a nejpracovitějších lidí-byla mladá a plná ambicí, ale v době, kdy odešla, byla jen zlomená“.

Když vypuklo hnutí #MeToo, Fox News se obrátil na Guilfoyle jako odborníka na právní záležitosti včetně sexuálního obtěžování. Před nástupem do Fox News, v roce 2006, byla Guilfoyle prokurátorkou v San Francisku, kde byla vdaná za Gavina Newsoma, demokrata, který byl starostou města a nyní je guvernérem Kalifornie. V diskusích o obtěžování na pracovišti se Guilfoyle zobrazovala jako obhájce práv žen, energicky hovořila o případech filmového magnáta Harveyho Weinsteina a moderovala kulatý stůl o televizním moderátorovi Charlie Rose. (V této diskusi kolega Guilfoyleho Foxe Greg Gutfeld řekl: „Celá věc s Charlie Rose je tak zvláštní, že by přinutil spolupracovníky nebo mladé lidi, aby ho viděli nahého-jako by chodil nahý po svém bytě. “Rose se omluvil za své„ nevhodné chování “, ačkoli některá obvinění vznesená proti němu popřel.) V roce 2017, po Časy a New Yorker rozbil Weinsteinův příběh, Guilfoyle prohlásila, že „oběti“ jsou „nejdůležitějším aspektem“, a odkázala na své zkušenosti z práce advokátky s oběťmi „zločinů zneužívání sexu“. Vyjádřila sympatie obětem, které se bály vystoupit, protože „necítí, že mají ekonomickou moc“ a chtějí „dostat šanci“ ve svém zvoleném odvětví.

Přesto asistentka ve svém návrhu stížnosti i u důvěrníků tvrdila, že Guilfoyle přispíval a dokonce bránil sexuálně nepřátelské pracovní prostředí ve Fox News. Asistentka vyprávěla, že Guilfoyle odmítla její stížnosti na sexuální obtěžování, odradila ji od rozhovoru s Foxovým oddělením lidských zdrojů a ukázala na svou vlastní kariéru a tvrdila, že se sexuálně setkala s mocnými postavami v samotné Fox. Jeden z bývalých kolegů Fox News, kteří se stýkali s Guilfoylem, mi řekl, že její sexuálně nevhodné chování bylo podobné chování mnoha mocných mužských zaměstnanců Fox před rokem 2016, kdy síť otřásla žaloba proti Ailesovi Gretchen Carlson, bývalá -hostitel vzduchu. Carlsonův oblek odhalil v síti hluboce zakořeněnou sexuálně predátorskou kulturu. Téměř dvě desítky žen ve Foxu nakonec tvrdily, že byly sexuálně obtěžovány nebo zastrašovány. Skandál spustil Ailesův pád a také hvězdný hostitel Bill O’Reilly. "Kim byl něco jako jeden z těch chlapů, způsob, jakým dříve operovali," řekl mi bývalý kolega. Další bývalý spolupracovník Guilfoyle’s vzpomínal: „Vždy to bylo o sexu a o lidech s ní. Neskrývala to - téměř by se tím chlubila. Pravděpodobně si nebyla vědoma pocitů ostatních. Byla jiná doba. "

Než se Guilfoyle stala otevřenou obránkyní Trumpa, byla otevřenou obránkyní Ailesa. Když ho Carlson žaloval, Guilfoyle se pokusil odhalit její důvěryhodnost. V rozhovoru s AdweekGuilfoyle tvrdila, že ve Foxu mluvila s více než třiceti ženami, a řekla: „Nikdo, s kým jsem mluvil, neřekl, že to byla jejich zkušenost.“ Dva měsíce před tím, než se Fox usadil s Carlsonem, za dvacet milionů dolarů Guilfoyle poskytla rozhovor Breitbartu, ve kterém se zaručila za Ailesův „charakter, integritu a důvěryhodnost“ a řekla: „Znám toho muže velmi dobře posledních 15 let. Je to někdo, koho velmi obdivuji. " Ailesa nazvala „šampionkou žen“, která „vždy byla stoprocentně profesionální“.

Guilfoyle údajně vedla kampaň pro styk s veřejností, koordinovanou s Ailesem, ve které naznačovala ženám ve Foxu, že jejich kariéra by trpěla, kdyby ho nepodporovala. Podle stížnosti, kterou podala bývalá přispěvatelka Fox News Julie Roginsky, se kterou síť vyřešila další stížnost na sexuální obtěžování proti Ailesovi, Guilfoyle „usiloval o nábor zaměstnanců a přispěvatelů Fox News, aby se pomstil Carlsonovi tím, že ji veřejně znevážil“. Tento „odvetný nápor“, řekl Roginskyho stížnost, byl charakterizován jako „podpora‚ týmu Rogera ‘‘.

Podle „Hoaxu“ Briana Steltera řekl Guilfoyle kolegyním, že mají lepší podporu Ailesovi a varují: „Dělám si poznámky.“ Stelter naznačuje, že Guilfoyle byl motivován vírou, že Ailes, který vypadal jako všemocný, ji odmění tím, že z ní udělá hostitele její vlastní show. Jeden z bývalých kolegů Foxových, kteří se mnou hovořili, řekl, že se Guilfoyle pokusil zastrašit ostatní ženy v síti: „Bylo to‚ Vyberte si svůj tým hned teď - a pokud Rogera necouvnete, budete odsud rychle pryč. Dojde k odplatě. ‘“

Jakmile byl Ailes pryč, pozice Guilfoyle ve Foxu byla méně bezpečná. I její spojenci souhlasí, že Ailesova veřejná ostuda ji nechala na špatném místě. Obránci Guilfoyle ale tvrdí, že opustila síť zcela z vlastní vůle. V té době široce šířená linie příběhu naznačovala, že opustila síť, aby se vyhnula střetu zájmů, který představuje její prohlubující se románek s Donaldem Trumpem, Jr. Ve skutečnosti brzy poté, co Guilfoyle opustil Fox, v červenci 2018 se připojila Trumpova kampaň za znovuzvolení jako místopředseda America First Action, super Trumpa PAC.

Loni v prosinci, údajně na prezidentovu žádost, byl Guilfoyle požádán, aby se stal vedoucím získávání finančních prostředků pro jeho hlavní kampaňovou kampaň Trump Victory. Začala objíždět zemi jako náhradník Trumpa a objevila se, stejně jako minulý měsíc v Pensylvánii, v jasně růžových šatech, které ladily s transparentem se sloganem „Ženy pro Trumpa“. Začala také hostovat pro-Trumpovy „novinky“ na kanálu, který je k dispozici pouze uživatelům aplikace sociálních médií kampaně Trump.


Kitsune

Překlad: liška
Alternativní názvy: jedinečné názvy existují v mnoha jednotlivých instancích
Stanoviště: vyskytuje se v celém Japonsku
Strava: všežravá záliba ve smaženém tofu

Vzhled: Lišky nebo kitsune se nacházejí po celém Japonsku. Jsou stejní jako divoké lišky, které se nacházejí jinde ve světě, kromě jejich neuvěřitelných magických sil. Díky jejich roztomilým obličejům a malým rozměrům je miluje většina lidí.

Chování: Existují dvě hlavní variace kitsune. Svaté lišky jsou služebníky šintoistického božstva Inari a svatyně Inari jsou zdobeny sochami a obrazy těchto lišek. Legendy hovoří o nebeských liškách, které poskytují moudrost nebo službu dobrým a zbožným lidem. Tyto svaté lišky působí jako poslové bohů a média mezi nebeským a lidským světem. Často chrání lidi nebo místa, poskytují štěstí a zahánějí zlé duchy. Častější jsou divoké lišky, které si libují ve šibalství, hřících nebo zlu. Existují příběhy, ve kterých divoké lišky oklamou nebo dokonce posednou lidi a způsobí, že se chovají podivně. Navzdory této ničemné povaze i divoké lišky plní své sliby, pamatují si přátelství a splácejí jakoukoli laskavost, kterou jim udělají.

Interakce: Většina příběhů o kitsune je o divokých liškách, které trestají zlé kněze, chamtivé obchodníky a vychloubavé opilce. Trápí své cíle tím, že vytvářejí fantomové zvuky a památky, kradou je nebo je jinak veřejně ponižují. Některé duševní poruchy byly přičítány kitsune (známému jako kitsunetsuki). Tajemné iluzorní ohně a podivná světla na obloze jsou údajně způsobeny jejich magií a jsou známé jako kitsunebi neboli „liščí oheň“.

Jiné formy: Kitsune jsou extrémně inteligentní a výkonní posouvači tvarů. Často obtěžují lidi tím, že se přeměňují na obry nebo jiná hrůzostrašná monstra. Někdy to dělají jen pro legraci a někdy pro hanebnější účely. Jsou dostatečně zruční, aby se dokonce dokázali přeměnit na přesné podoby jednotlivých lidí, často se objevují v podobě krásných lidských žen, aby oklamali mladé muže. Při více než jedné příležitosti to vyústilo v manželství s nevědomým člověkem. Někteří kitsune dokonce tráví většinu svého života v lidské podobě, přijímají lidská jména a zvyky, přijímají lidská zaměstnání a dokonce vychovávají rodiny. Když jsou vyplašení, opilí nebo neopatrní, náplast jejich magického převleku může selhat - pravou povahu kitsune může odhalit ocas, vzorek srsti, tesáky nebo jiný vulgární rys.


Nejnovější z politiky

Skutečný problém s globalizací

Jak udržet Trumpa zodpovědného

Koho Trump oslovuje?

Starnes začal svou novinářskou kariéru jako teenager, zametal podlahy pro malé noviny v Louisianě, ale jeho post-vysokoškolské roky zahrnovaly stints na Bezplatný tisk Chattanooga Times a Blue Ridge News Observer. V lednu 2000 byl najat jako spisovatel štábu pro Baptist Press, zpravodajská sekce konzervativní Southern Baptist Convention a výstup, který nikdo nebude obviňovat, že je „spravedlivý a vyrovnaný“.

Na Baptist Press, Starnes se ukázal být nestydatě konzervativní a novinářsky nespolehlivý. He published articles decrying “the homosexual agenda” in America, warning of “pro-homosexual attitudes” at Baptist colleges, and even bemoaned the “profanity, anti-God lyrics” of the band Nine Inch Nails. But Starnes landed in hot water in April 2003 when he published a profile of then U.S. Secretary of Education Rod Paige.

According to Starnes, Paige said he “would prefer to have a child in a school that has a strong appreciation for the values of the Christian community, where a child is taught to have a strong faith.” The profile spawned national headlines and created outrage both among civil-rights groups and church-state watchdogs. And when at least a dozen members of Congress publicly called on Paige to either apologize for the remarks or resign, the secretary almost lost his job.

But the interview tapes showed that Starnes had misquoted Paige, making it seem as if the secretary favored promoting Christian values in public schools. Starnes was promptly fired by Baptist Press due to “factual and contextual errors” and “misrepresentations” in his reporting.

Such a public disgrace would be a career-ender for most journalists, but Starnes proved resilient. He was already working as director of university communications at Union University, a conservative Baptist college in Tennessee, by the time he was fired. Yet his tenure there was also short-lived for reasons that remain unclear.

“Todd served at Union for a very short time, and it was best for him to move on elsewhere,” said David Dockery, who was president at Union during Starnes’s tenure. When asked why he felt it was best for Starnes to move on, Dockery said that the problems were personal issues that he could not legally discuss.

After leaving Union, the reporter spent some time in radio at Sacramento’s KFBK before being called up to the big leagues. In January 2006—less than three years after Starnes was fired for misquoting the secretary of education—Fox News Radio hired him to work as overnight news anchor. But while his business cards changed, his behavior didn’t.

In April 2013, he reported that the Obama administration was engaging in a “Christian cleansing” by blocking military access to the website of his former employer, the Southern Baptist Convention. As it turns out, the denomination’s website byl being blocked as Starnes reported, but not for the reasons he claimed. The site was merely blocked due to the detection of potential malware.

In September, Starnes reported that a proposed non-discrimination law in San Antonio would “force churches to have transgender bathrooms.” Politifact reviewed this claim and “found nothing in the law” to support it, which led to the website rating the claim as “false.”

In December 2013, Starnes reported that Veterans Administration hospitals in Texas and Georgia were guilty of anti-Christian bias because VA administrators had banned Christmas cards for patients. But blogger Alan Noble later investigated his claims and found that Starnes had deliberately omitted the portion of the VA statement that contradicted his thesis. According to the full statement, the hospitals simply asked their chaplaincy service to distribute religious-themed cards while the health care system distributed non-religious cards.

The same month, Starnes reported at FoxNews.com that a Georgia hospital had banned Christmas carols. But Noble’s investigation revealed a similar finding—namely, that the hospital merely asked the Christian carolers, like all groups who come to the hospital, to perform religious songs in the chapel rather than in public areas out of respect for veterans of other faiths.

These examples—from 2013 alone—comprise a serious risk to Fox’s credibility, but there’s much more. Starnes career is built on bad reporting, but it has been topped with extreme rhetoric. On social media, Starnes regularly bashes Muslims and has made remarks that many consider to be racist. He celebrated the death of Venezualan president Hugo Chavez by tweeting, “Hell is burning a little bit brighter tonight.” And Starnes tweeted that those who want to remove Confederate symbols from public spaces are engaged in “cultural cleansing” and compared their behavior to that of ISIS.

After Starnes used a Malaysian airline crash that killed 295 people to attack President Obama, his colleague, Fox News anchor Greta Van Susteren, publicly called him out on her blog: “I don’t like his tweets. They are very bad taste. This is not the time to be snarky or have some pathetic attempt at humor.”

Starnes has suggested on multiple occasions that Obama is secretly gay. He implied on Facebook that devastating floods in Washington, D.C. were God’s retribution for the Supreme Court’s decision legalizing gay marriage. And he said that Jesus would “thank” the gunman depicted in Americký odstřelovač for killing Muslims and sending them to “the lake of fire.”

Why would Fox News continue letting someone with such a long history of journalistic misconduct and bad behavior operate under its banner and with its backing?

The answer seems to be that while Starnes may not be a household name, his message resonates with one of Fox’s key demographics: older, white Christian conservatives. He describes himself as “a gun toting, chicken eating son of a Baptist,” recently preached a fiery sermon in a prominent conservative church in Georgia, has published three books addressing conservative themes, and even made an appearance on a Christian television channel to insinuate that gay rights would lead to man-dog marriages. Suffice it to say, he knows his audience.

“I feel like a Duck Dynasty guy living in a Miley Cyrus world,” he wrote in God Less America: Real Stories From the Front Lines of the Attack on Traditional Values. More than a few Southern evangelicals know the feeling.

But the real secret to Starnes’ success may be the way he combines his homespun conservative Christian-speak with a hefty dose of fear, outrage, and conspiracy. His commentary feeds the narrative that conservatives are under attack—from the “war on Christmas” to the “war on Christians”—and should be afraid and angry. And this is apparently an express-lane to influence.

Jeffrey M. Berry, a professor of political science at Tufts University and author of The Outrage Industry: Political Opinion Media and the New Incivility, says that tapping into the emotional core of viewers, through exaggerations, mockery, mischaracterizations, and presenting only one point of view, has become a very good way to build an audience.

“When you get people’s blood boiling, they seem to come back the next night,” Berry says.

This certainly seems to be true for Starnes. He has more than 56,000 Twitter followers and nearly 200,000 Facebook fans—and people who follow Starnes online are very engaged. According to Klout, a tool that uses social media analytics to rank users according to online influence, Starnes is more influential than much of Fox’s top tier talent, including Charles Krauthammer, Gretchen Carlson, Shepard Smith, Kimberly Guilfoyle, Juan Williams, and Tucker Carlson. In addition, he has an untold number of paid subscribers to his Fox News podcast, and his short radio segment, “Fox News & Commentary,” can be heard on hundreds of radio stations nationwide.

Brian Stelter, the senior media correspondent for CNN and host of “Reliable Sources,” agrees that Starnes is someone who “feeds on outrage,” but he is quick to point out that Starnes is part of a broader trend in media. Stelter calls it “vulture culture,” which describes a moment in which “subjects in the news get picked apart by an opinionated press” like scavenging birds on a squirrel carcass.

“There are reasons right now in the media ecosystem where there are incentives toward outrage, even fake outrage,” Stelter says. “The incentives are for clickable headlines, sharable stories, dramatic quotes and headlines.”

So while Starnes is doing everything wrong, he’s also doing everything right. He’s ginning up controversy, often when it doesn’t exist, and in some cases perhaps deliberately misleading the public. But the result is a loyal base of fans and an expanding platform.

The question now is whether Fox News values Starnes’ audience above the network’s own wellbeing. There’s an old saying among journalists that a lie gets halfway around the world before the truth has a chance to put its boots on. But the truth has a way of catching up. And when the lie is bad enough—say, misquoting a secretary of education on his schooling philosophy or questioning the sexual orientation of a U.S. president —it can repel viewers, scare away advertisers, and attract lawsuits.

Fox is a serious, though imperfect, news organization whose critics don’t need any more ammo. By letting an unusually mendacious figure like Starnes continue to exaggerate, distort, and mislead its audience, the network is handing its haters a box of bullets and begging them to let loose. In a moment when the network seems constantly under siege, Todd Starnes represents everything it can’t afford to be.


At least 20 women, including Megyn Kelly, came forward with other sexual harassment claims

At least 20 women came forward to the lawyers conducting the internal investigation or Carlson’s own attorneys with stories of harassment at the hands of Ailes. One woman said that Ailes videotaped her and used the footage to blackmail her into pressuring other women into situations in which Ailes could harass them. Kelly met with the lawyers conducting the internal investigation and shared that Ailes had harassed her 10 years earlier.

Pressure mounted for Fox to fire Ailes. He resigned after 20 years at the network and became a personal advisor to Trump. He died after falling in his Florida home within a year of leaving Fox News.

Ailes’ deputy Bill Shine (Mark Moses) and others at the network were accused of covering up the Fox News head’s misdeeds, and Shine was forced to resign. The wave of claims also exposed systemic harassment at the network. O’Reilly was also let go from the network.


Trump calls on Fox News to fire reporter over veterans flap

US President Donald Trump has demanded that Fox News fire its national security correspondent after she confirmed claims that the Republican leader had disparaged the military -- a bombshell that has dogged him for two days. 

Trump came under fire after The Atlantic magazine reported that he had called Marines killed in action in World War I "losers" and "suckers" in connection with a November 2018 visit to France when he skipped a visit to a US military cemetery.

The official explanation for that missed visit was bad weather.

Fox News correspondent Jennifer Griffin said two former administration officials had confirmed to her that the president "did not want to drive to honor American war dead" at the Aisne-Marne cemetery outside Paris, implying weather was not a factor.

One official also told her that Trump had used the word "suckers" to denigrate the military, but in a different context related to the Vietnam War.

"When the President spoke about the Vietnam War, he said, 'It was a stupid war. Anyone who went was a sucker,'" she quoted the unnamed official as saying.

"It was a character flaw of the President. He could not understand why someone would die for their country, not worth it," the source said.

A furious Trump tweeted late Friday: "Jennifer Griffin should be fired for this kind of reporting. Never even called us for comment. @FoxNews is gone!"

Trump has furiously defended himself in the wake of the story in The Atlantic, tweeting and retweeting stories condemning it as "fake news." He called the magazine's editor-in-chief Jeffrey Goldberg, who wrote the piece, a "slimeball."

The habitually Trump-friendly Fox News has been criticized for seemingly sidelining Griffin's reporting in its coverage of the story. 

A story on its front page Saturday was headlined: "Sources dispute claim Trump nixed visit to military cemetery over disdain for slain veterans."

Several of Griffin's colleagues at Fox have publicly defended her on Twitter, along with Republican congressman Adam Kinzinger, who called her "fair and unafraid."

"I can tell you that my sources are unimpeachable," Griffin said on-air Saturday on her network. "My sources are not anonymous to me and I doubt they are anonymous to the president."

Just before The Atlantic published its story, a poll by the Military Times and the Syracuse University Institute for Veterans and Military Families found that just 37.4 percent of active duty personnel support Trump's re-election bid, while 43.1 percent back Joe Biden.

Kevin Durant's mom gave him a sweet hug after he air-balled the game-tying shot in the final moments of classic Game 7

Kevin Durant hit the game-tying shot in the 4th quarter, but air-balled his shot in overtime in Game 7 against the Bucks.

Více než 350 indonéských zdravotnických pracovníků očkovaných čínskou vakcínou Sinovac dostalo COVID-19 a desítky jsou hospitalizovány, což vyvolává otázky ohledně účinnosti vakcíny a#x27 ve variantách

Velký výskyt epidemie, který lékaři řešili v Javě, byl pravděpodobně způsoben přenosnější variantou Delta.

InzerátPři cestování umístěte tašku na zrcátko do auta

Brilantní úklid aut hackuje místní prodejce, kteří si přejí, abyste nevěděli

She Went on a PR Tour for Her Sick, Adopted African Child. Was It All a Lie?

Photo Illustration by Elizabeth Brockway/The Daily Beast/Screenshot/YoutubeLast summer, Sophie Hartman was fixated on her 6-year-old adopted daughter Carmel possibly showing signs of early puberty.The 31-year-old single mom from Renton, Washington, scheduled an appointment at Seattle Children’s Hospital with a pediatric endocrinologist, a doctor specializing in glands and the hormones they produce, according to a Renton Police probable-cause affidavit.Hartman, a white, Jesus-loving former missio

Senátor Ron Johnson, který zastavil uplynutí Juneteenth jako federálního svátku, byl vypískán na akci připomínající den

Johnson řekl, že by bylo příliš nákladné poskytnout federálním zaměstnancům další den volna, ale v úterý své úsilí uznal.

Cheers and reflection as crowds mark Juneteenth

Saturday was the first Juneteenth as a federal holiday, and celebrations across the country sparked cheers and jubilation, but also prompted quieter reflections about racial justice.Crowds gathered on Saturday to mark the holiday commemorating the end of the legal enslavement of Black Americans with concerts, rallies, art displays and lots of food.In Galveston, members of the Texas Dancin' Divas danced in the streets during a parade.In New York, marchers on the Brooklyn Bridge advocated for racial equality.In Kentucky, Milan Bush, the organizer of the Miday Juneteenth Festival, said the day is a celebration.“Joy, that we are not just thinking about this event as ending enslaved people’s lives but also thinking about the joy that bring in remembering who they are and recognize not just black people as a unit of people but as individuals.”Harrodsburg Resident Kathryn Vandyke said the holiday should bring people together."There are some racial issues here in town. We try to heal the best we can and try to get things like this together to bring people back together not just the Black community but let the White community come in and celebrate with us.”Juneteenth, or June 19th, marks the day in 1865 when a Union general informed a group of enslaved people in Texas that they had been made free two years earlier by President Abraham Lincoln's Emancipation Proclamation during the Civil War.President Joe Biden and Vice President Kamala Harris on Thursday signed a bill making Juneteenth the eleventh federally recognized holiday, just over a year after the murder of George Floyd in Minneapolis ignited nationwide protests for racial justice and for ending police brutality.On Saturday a new statue of George Floyd was unveiled in Brooklyn as part of the celebrations.This year's festivities were also notable as it was the first country-wide event where crowds were able to gather in-person and meet face-to-face without fear - and often, without masks - as the pandemic ebbs in the U.S.

InzerátŠílený soused dostal karmu, když si pár koupil.

Po takovém dramatu a mnoha policejních návštěvách dostala navrch. Kdo by si pomyslel, že malý kousek papíru má takovou sílu?

Trump White House doctor, 13 other House Republicans urge Biden to take cognitive test

Former White House doctor Rep. Ronny Jackson and 13 other Republicans want President Joe Biden to take a mental cognition test and share the results.


Podívejte se na video: Foxfire (Smět 2022).


Komentáře:

  1. Shakazuru

    Rychle jste odpověděli ...

  2. Shazragore

    Podle mého názoru děláte chybu. Mohu obhájit svou pozici. Napište mi na PM.

  3. Mac Ghille Mhicheil

    I congratulate, you were visited with a remarkable idea

  4. Yozshur

    Myslím, že nemáš pravdu. Mohu to dokázat. Napište mi v PM.

  5. Ryence

    Navrhuji, abyste vyzkoušeli Google.com a najdete zde všechny odpovědi.

  6. Warde

    Nyní se nemohu zúčastnit diskuse - je velmi obsazený. Ale budu propuštěn - budu nutně psát, že si myslím.

  7. Raymund

    Musím vám říct, že je to hrubá chyba.

  8. Xipilli

    Myslím, že se mýlíte. Napište mi na PM.



Napište zprávu